Veelgestelde vragen over aanvragen

Ik heb de krant niet ontvangen, wat moet ik doen?

Als één of meerdere kranten niet zijn bezorgd kun je een bezorgklacht indienen via het online formulier Klachtenformulier – Aanvragen Nieuws in de klas

Kan ik mijn aanvraag nog wijzigen/annuleren?

Wijzigingen kunnen tot 10 dagen vóór de start van het abonnement worden doorgegeven aan info@nieuwsindeklas.nl. Na deze datum is het helaas niet meer mogelijk wijzigingen aan te brengen.

Ik heb alleen een (alias) emailadres gekregen maar geen wachtwoord om in te loggen bij de kranten. Wanneer krijg ik de complete inloggegevens?

Het alias e-mailadres is automatisch aangemaakt en stuurt alle correspondentie door naar je eigen e-mailadres (dat je hebt opgegeven bij het aanvragen).
De uitgever stuurt ongeveer een week voordat het abonnement ingaat je inloggegevens per email, met daarin je wachtwoord om in te loggen bij de digitale krant.

Hoeveel exemplaren van de kranten ontvang ik?

Je ontvangt twee exemplaren van de papieren krant.

Kan een digitaal abonnement eerder dan de startdatum van het papieren abonnement starten?

Helaas is dit op dit moment nog niet mogelijk.

Waar kan ik mijn bestellingen inzien/kan ik nog in mijn account inloggen?

Het is niet mogelijk om in te loggen om bestellingen te zien. Bewaar daarom de bevestigingsmail goed voor een overzicht van jouw bestelling. Bij vragen over een bestelling kun je contact opnemen met info@nieuwsindeklas.nl

Ik heb een andere vraag

Stuur een e-mailtje met je bestelnummer en gegevens naar info@nieuwsindeklas.nl

Nieuwsbrief